piątek, 17 stycznia 2014

Czat 29: Karaoke - Nowa podgrupa ?

Baekhyun | D.O. | Chen | Suho | Tao | Sehun
 






SunGun-Baekhyun rozpoczął rozmowę z Angel D.O. , ChenChen ,Suhoooo ,Kungfu Pandaz i The 세훈.

SunGun-Baekhyun: HEJJJJ

Angel D.O.: hej

SunGun-Baekhyun: ♪HWAK MUREO!

Angel D.O.: wyjdź

The 세훈: hi :)

Kungfu Pandaz: hi :)

ChenChen: Kto ich zaprosił..

Kungfu Pandaz: D:

The 세훈: D:

SunGun-Baekhyun:
Dobrze wiesz, że potrzebujemy raperów kiedy wykonujemy naszą sesję, więc ich zaprosiłem.

ChenChen:
A gdzie jest mój piękny chłopak i kluska

Suhoooo: zajeło mi chwile, by zdac sobie sprawę ,że mówisz o Luhanie i Xiumin lol

ChenChen: chwila wtf dlaczego suho tu jest

Suhoooo: hej :(

SunGun-Baekhyun:
czy to ważne?

                swoją drogą, właśnie wpadłem na pomysł.
                nasza szóstka , może zostanie exo hip-hopową podgrupą
                  
                                     yeah? yeah?

The 세훈: Nie

Kungfu Pandaz: nie

Angel D.O.:
Co ty ćpiesz

ChenChen: a tu nasz debiutancki albumu


ChenChen dodał zdjęcie:


Suhoooo: LOL

Angel D.O.: dlaczego hip-hopowa grupa, jeżeli większość z nas to wokaliści?
                          chen i baekhyun nie umią nawet rapować
                                   i dlaczego jestem dziewczyną ?

SunGun-Baekhyun:
przepraszam , umiem rapować

ChenChen: Tryb :Osoba psująca zabawę - włączony !!

Angel D.O.: nie , nawet nie zaczynaj

ChenChen: yo yo

SunGun-Baekhyun:
yeah uh

ChenChen: uh uh

SunGun-Baekhyun: yo obczaj to

ChenChen:
yeah

SunGun-Baekhyun: yolo

ChenChen: you only live once synu

SunGun-Baekhyun:
ye

Suhoooo: kiedy zaczniecie rapować?

ChenChen: Baekhyun zacznij

SunGun-Baekhyun: Chen ty zacznij

ChenChen: *WTF

SunGun-Baekhyun: WTF

Angel D.O.: moja uwaga - potwierdzona

The 세훈: lol frajerzy

Kungfu Pandaz: lol frajerzy

Suhoooo: ale jeśli ,mamy być hip-hopowa grupą , nasza debiutancka piosenka , nie powinna
być arogancka ?

Angel D.O.:
co

Suhoooo: np: ♪Now I ain’t sayin she a gold digger, but she ain’t messin with no broke niggas {Kanye West-Gold Digger}

ChenChen: to jest poszukiwacz złota, nawet dla ciebie suho to problem.

The 세훈:
lol $uho

Kungfu Pandaz: lol $uho

ChenChen:
dlaczego do diabła sehun i panda wushu kopiują się na wzajem

The 세훈:
nie wiem

Kungfu Pandaz: nie wiem

ChenChen:
Bachory

Suhoooo: chłopaki , nie róbcie mi tego ,kupiłem wam jedzenie :(

Angel D.O.: kupowanie nam jedzenia i bycie idiotą to dwie inne historie
                  Dziękuję za kupienie dla nas jedzenia , ale jeśli jesteś idiotą , jesteś idiotą.

ChenChen: ^ amen

SunGun-Baekhyun:
szatan przemówił

Angel D.O.: chcesz znów oberwać w sutek Baekhyun

SunGun-Baekhyun: nie sir

ChenChen: cios w sutek lmfao

The 세훈: suho hyung jesteś do bani

Suhoooo: sehun znów jesteś pijany

The 세훈: nie
              Nie musze być pijany , by mówić ci , że jesteś do bani..

Kungfu Pandaz:
frajer

Suhoooo:
dlaczego chłopaki, mi to robicie ? :’(

The 세훈: yehet

SunGun-Baekhyun: nAWET NIE ZACZYNAJ ZNÓW , Z TĄ GŁUPIĄ FRAZĄ

ChenChen dodał zdjęcie:



ChenChen: DZIĘKUJĘ ! JEZUSIE CHRYSTUSIE CZEKAŁEM NA TO CAŁĄ ROZMOWĘ.

The 세훈: yahat

SunGun-Baekhyun: Ja nawet nie żartuje bachorze.

The 세훈: ye

SunGun-Baekhyun:
JEŚLI DALEJ BĘDZIESZ TO ROBIŁ , ROZERWĘ NOWE BUTY TAO !

Kungfu Pandaz:
czekaj co ?

                               dlaczego moje buty?

ChenChen: hej suho zaraz się zacznie wojna

Suhoooo: dlaczego

ChenChen: przez jedno słowo

                   lol co ja mówię

                   czy to w ogóle słowo

                   ten bachor pewnie wymyślił swój własny język

                   sehunnese

Suhoooo: jakie słowo?

Angel D.O.: yehet

SunGun-Baekhyun: ŻARTUJESZ CHYBA OH SEHUN CHODŹ TU DO MNIE TY MAŁY GÓWNIARZU

The 세훈: cHWILA TO WCALE NIE.. MWW


SunGun-Baekhyun
jest niewidoczny.
The 세훈 jest niewidoczny.



ChenChen: naprawdę jesteś dzieckiem szatana

Angel D.O.: suho zapytał jakie to było słowo

                    nie mój problem

ChenChen: nos sehuna krwawi

Kungfu Pandaz: swag

ChenChen: KRWAWIĄCY NOS TO NIE "SWAG".
               NAWET NIE UŻYWASZ TEGO SŁOWA W POPRAWNYM KONTEKŚCIE
           JESTEM ANGEY
                  *ANGRY (ZŁY)
(Chen zrobił literówkę i lepiej tego na polski się nie dało tłumaczyć wiec tak to pozostawiłam XDXD)
                   

Kungfu Pandaz:
chen jest angeyyyyyyy >:(

ChenChen: cholera bachorze.

Kungfu Pandaz: nie nazywaj mnie bachorem, nazywaj mnie ab style ;D

ChenChen: będę nazywać cię wieśniakiem

Angel D.O. opuścił rozmowę.

ChenChen: dobrze
miło widzieć Kyungsoo jaką jedyną osobę tutaj mającą duszę, by wyjść i załatwić jakąś pomoc dla Sehuna.

Kungfu Pandaz: ty pierwszy wspomniałeś o krwawiącym nosie i nawet mu nie pomogłeś

ChenChen:
WTF TO TY NAPISAŁEŚ SWAG

Kungfu Pandaz:
*ty* *szumowina świata

ChenChen: oooooook jak ty mnie nazwałeś ? CHODŹ TU TY MAŁY ..

Kungfu Pandaz: lol

ChenChen jest niewidoczny.
Kungfu Pandaz jest niewidoczny.


Suhoooo: hej chłopaki, ja nadal tu jestem

3 komentarze:

  1. dawno nie bylo - cieszę się że jest nowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. XDDDDDDDDDD pewnego pięknego dnia umrę ze śmiechu. Dzisiaj nadszedł ten dzień. TEN ROZDZIAŁ + http://24.media.tumblr.com/6e894f2a1c3b316dc51c14dee7845aee/tumblr_mzfahkGgh81s6lxbno1_500.jpg KAWAII FUCKERS i mogę śmiało sobie samej powiedzieć w twarz REST IN PEACE ZDZICHU.
    Dziękuję bardzo. Przyłożyłaś do tego rękę ;x!

    Wielkie love, czekam na więcej, by powielić swoją śmierć z kolejnym rozdziałem.
    Zdzisi~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój boże , hhahahhahahahahhahahaha. I ja do tego przyłożyłam ręki ? Słodki Jezu XDXD
      Sprawiłaś mi dzień tym zdjęciem. DZIĘKUJĘ XD
      leże i wstać nie moge xdxd

      Usuń