piątek, 13 grudnia 2013

Czat 28: Ta irytująca osoba


→  Chanster-yeol zalogował się.

유라입니당~ rozpoczęła rozmowę z Chanster-yeol.

유라입니당~: PARK

Chanster-yeol:
 

유라입니당~: CHAN

Chanster-yeol:

유라입니당~: YEOL

 
Chanster-yeol opuścił rozmowę.

Chanster-yeol wylogował sie.
 

유라입니당~ {wiadomość offline}: Bachorze , gdzie poszedłeś?

_________________________________________________________________________

유라입니당~ wylogowała się.

Kris.Duizhang zalogował się.

Chanster-yeol zalogował się.


Chanster-yeol rozpoczął rozmowę z Kris.Duizhang.
 

Chanster-yeol: AYO WHADDUP KREASE :3 Hyuuuuuunnnnggg~~~

Kris.Duizhang: Chanyeol czemu unikasz swojej siostry?

Chanster-yeol: LOL nie, nigdy~

Kris.Duizhang: ok

Chanster-yeol: Dlaczego zadajesz takie dziwne pytanie?? Interesujesz się nią?!
 PRZESTAŃ! ONA MA WSZY !!

Kris.Duizhang:

Chanster-yeol: iiiiii ona jest skazana na bycie singlem na zawsze lmao
 jest dziwakiem więc nie zbliżaj się lepiej do niej.

Kris.Duizhang: PARK

Chanster-yeol: hm??

Kris.Duizhang: CHAN

Chanster-yeol: chwila

Kris.Duizhang: YEOL!!!!!!

Chanster-yeol: WTF JAK TY SIĘ ZALOGOWAŁAŚ NA KONTO KRIS HYUNGA
TY DZIWNA KOBIETO

Kris.Duizhang: CO TY WŁAŚNIE POWIEDZIAŁEŚ O MNIE MAŁY BACHORZE?

Chanster-yeol: JESTEŚ DZIWNĄ KOBIETĄ

Kris.Duizhang: DZIWNĄ?! JESTEŚ TAKI SZCZĘŚLIWY I MIŁY PRZY KRISIE , A TAK TRAKTUJESZ  SIOSTRĘ?!

Chanster-yeol: CO JEŚLI TAK ROBIĘ? CO TY NIBY ZROBISZ?????

Kris.Duizhang: PODRĘ TEN TWÓJ WIELKI PLAKAT Z SANDARĄ PARK , CO MASZ W POKOJU U SIEBIE NA ŚCIANIE!

Chanster-yeol: co tylko nie mój plakat

Kris.Duizhang: DOKŁADNIE BACHORZE, PODRĘ GO

Chanster-yeol: TY MNIE TYLKO TESTUJESZ !! LOLLOL NIE DAM SIE NABRAĆ NA TO!

Kris.Duizhang dodał zdjęcie:





Kris.Duizhang: SPRAWDŹ MNIE

Chanster-yeol: WTF ZROBIĘ WSZYSTKO CO CHCESZ , TYLKO ZOSTAW MÓJ PLAKAT TY SZALONA KOBIETO!

Kris.Duizhang: 1 CENTYMETR, UPSS~

Chanster-yeol: OMGSDKHCBNWL JESTEŚ NAJPIĘKNIEJSZĄ NOONĄ NA ŚWIECIE , JESTEM WDZIĘCZNY
ŻE JESTEM TWOIM BRATEM!!

Kris.Duizhang: nie kłam bachorze

Chanster-yeol: NIGDY WIĘCEJ JUŻ NIE BĘDĘ CIĘ UNIKAĆ , BĘDĘ ZAWSZE ROZMAWIAĆ Z TOBĄ NA CZACIE
TĘSKNIE ZA TOBĄ NOONA~ PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘ

Kris.Duizhang: zapomniałeś o jednej rzeczy

Chanster-yeol: NIGDY WIĘCEJ NIE NAZWĘ CIĘ STARĄ WIEDŹMĄ. ŁADNA YURA NOONA
JDBSEIG
                            NIE WIERZĘ ,ŻE TO W OGÓLE PISZĘ...

Kris.Duizhang: hmm nadal czegoś brakuje…

Chanster-yeol: CZEGO JESZCZE?! ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Kris.Duizhang: OMG PODARŁAM TO..

Chanster-yeol: TY CO!!1

Kris.Duizhang: OMG CHANCHAN PRZEPRASZAM, JA TEGO NIE CHCIAŁAM ALE SPADŁO I SAMO SIĘ PODARŁO .. WYBACZ

Chanster-yeol: wiesz co , pierdole to

Kris.Duizhang: Tak w ogóle to dobrze, masz na ścianie Sandare Park, która w ogóle nie wie
o twoim istnieniu , ale nie twoja siostra która wspierała cię od twoich narodzin..
wstydź się Park Chanyeol
           
Chanster-yeol: POWIEM MAMIE O TYM!!!

Kris.Duizhang: wow ile ty masz lat? nadal donosisz mamie ty mięczaku.

Chanster-yeol: Tylko poczekaj jak spotkamy się następnym razem, Rozerwę na pół
twoje wszystkie plakaty Roy'a Kim i będziesz płakać

Kris.Duizhang: Nie mam nawet żadnego plakatu Roy'a Kim lol

Chanster-yeol: Zniszczę twój pokój

Kris.Duizhang: Mój pokój już jest w bałaganie. I nie może być gorzej niż jest

Chanster-yeol: asdgjlkhgdsdgjl;ltuiokjgdsxcvb

Kris.Duizhang: Słyszałam od Krisa, że jesteś tutaj największym trollem kiedy podawał mi swój nick i hasło
           nieźle ci idzie trollowanie mnie..amatorze.

Chanster-yeol: CO DO CHOLERY.. KRIS DAŁ CI TO KONTO , CZEMU !!!

Kris.Duizhang: Ahh~ jakie to orzeźwiające. Teraz, czas by powieść mój wielki plakat
w twoim pokoju~~ wee~~

Chanster-yeol: To jeszcze nie koniec… Zniszczę się staro wiedźmo

Kris.Duizhang: Oh ZOBACZMY MAMY TU PLAKAT 2NE1! BYŁO BY WSTYD GDYBYM I TO PODARŁA

Chanster-yeol: OMG PRZESTAŃ WCHODZIĆ DO MOJEGO POKOJU!!!!!!!!!!!111

Kris.Duizhang: Przysięgam, słyszałam jak mówisz na mnie stara wiedźma…

Chanster-yeol: WCALE NIE. NIENAWIDZĘ CIĘ.

Kris.Duizhang: 2 centymetry~

Chanster-yeol: WIESZ CO. WALIĆ TO. PODRZYJ CO TYLKO CHCESZ.

Kris.Duizhang: Hej


Chanster-yeol opuścił rozmowę.

Chanster-yeol zmienił swój nick na: I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE
{tł. Nienawidzę swojego życia!!11 Pomocy}

Chanster-yeol wylogował się.


Kris.Duizhang {wiadomość offline}: to był żart ,jezus. Nic ci nie podarłam Chanyeol , proszę odezwij się do noonny ಥ_ಥ

_______________________________________________________________________

Angel D.O. rozpoczął rozmowę z I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE.

I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE jest aktualnie niedostępny. Wysyłasz aktualnie wiadomość offline

Angel D.O. {wiadomość offline}: Dopiero teraz stwierdziłeś, że potrzebujesz pomocy... dziwaku

_______________________________________________________________________

ChenChen rozpoczął rozmowę z I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE.

I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE jest aktualnie niedostępny. Wysyłasz aktualnie wiadomość offline
ChenChen dodał zdjęcie {wiadomość offline}:


 
 
ChenChen {wiadomość offline}:Wiedziałem, że jest coś z tobą nie tak kiedy zrobiłeś ta minę
                                                 więc co ty paliłeś i jak dużo?

                                                 czy było to aż tak dobre.

_______________________________________________________________________

Suhoooo rozpoczął rozmowę z I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE.

 
I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE jest aktualnie niedostępny. Wysyłasz aktualnie wiadomość offline

Suhoooo dodał zdjęcie {wiadomość offline}:




Suhoooo {wiadomość offline message}: wszystko dobrze chayneol
                                                           *chanyoel
                                                            jeszcze raz jak pisze się twoje imię
                                                            proszę nie mów Kyungsoo, że użyłem tego zdjęcia.

_______________________________________________________________________

SunGun-Baekhyun rozpoczął rozmowę z I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE

I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE
jest aktualnie niedostępny. Wysyłasz aktualnie wiadomość offline
 
SunGun-Baekhyun {wiadomość offline}:
Poszukałem dla ciebie pare psychologów...
                                                             Zapisałem juz parę nazwisk.. wszystko okej , wspieram cię.

_______________________________________________________________________

The 세훈 rozpoczął rozmowę z I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE.

I HATE MY LIFE!!!11 HELP MEE jest aktualnie niedostępny. Wysyłasz aktualnie wiadomość offline

The 새훈 {wiadomość offline}:hyung wiem że przeżywasz jakieś trudne chwile
                                             ale naprawdę muszę skorzystać z łazienki. 

                                             Nie wiem dlaczego wziąłeś swój laptop do łazienki i sie tam                                              zamknąłeś, ale mam nadzieje,że przeczytasz tą wiadomość
                                             ponieważ krzyczałem do ciebie, ale ty zacząłeś ryczeć
                                             hyung płacz na zewnątrz, nie w łazience.
                                             hyung posikam się w gacie jak zaraz stamtąd nie wyjdziesz
                                             HYUNG







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiadomość WAŻNE
Więc dogoniłam autorkę z rozdziałami, wiem że jeszcze dodaje czaty ale nie wiem kiedy wiec teraz gdy tylko doda nowy rozdział to przetłumaczę i dodam {ale nic nie obiecuje kiedy}

4 komentarze:

  1. a planujesz jakiś nowy chat tłumaczyć? takie opka są najlepsze :3 0 fabuły, sama beka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taki fajny gdzie jest exo ,block b ,b.a.p ,btob i bts <3
      czytając to było cholernie zabawne ^^
      Więc jak już to podejmę się tego , w między czasie moja siostra jeszcze tłumaczy czat z b.a.p

      A ja najpierw muszę jeszcze skończyć tłumaczyć Hidden Floor do końca i dopiero wtedy , jakiś czat mogę ogarniać co na spokojnie będzie :3

      Usuń
  2. *tucia czyta*
    Ah, skąd ja to znam?
    *czyta dalej*
    Ona zachowuje się jak mój brat. Też mi groził, ze podrze plakat ._.
    *czyta dalej*
    hahaha, co za ludzie XD
    * czyta wiadomość Bacona *
    jaki kochany ♥ ja też mogę dać ci Jol namiary na psychologów c:
    * jest przy wiadomości Sehuna *
    ...
    * śmieje się jak opętana *
    LEJ W GACIE OH SEHUN ! XDDDDDDDD

    i znów umarłam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyrabiam z tego, po prostu nie wyrabiam.
    A Chan jest kochany, zresztą wszystkich ich kocham...
    Także ten, no... Czekam na następny rozdział z niecierpliwością.
    www.szkola-liscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń