piątek, 13 grudnia 2013

Czat 26: Fanboys




Light ’n’ Taengy zalogowała się.

Light ’n’ Taengy wysłała prośbę dodania jej do kontaktów SunGun-Baekhyun

SunGun-Baekhyun odrzucił prośbę


_____________________________________________________________________________


SunGun-Baekhyun rozpoczął rozmowę z Chanster-yeol .

SunGun-Baekhyun: OMG WTF CHŁOPIE

Chanster-yeol: CO

SunGun-Baekhyun: CHCE SIĘ ZABIĆ

Chanster-yeol: lol proszę bardzo. Idź to zrobić

SunGun-Baekhyun: NIE , SŁUCHAJ MNIE TAEYEON NOONA CHCIAŁA MNIE DODAĆ DO KONTAKTÓW

Chanster-yeol: ok wspaniała historia

SunGun-Baekhyun: ALE ODRZUCIŁEM JĄ

Chanster-yeol: LOL

SunGun-Baekhyun: BYŁAM TYM TAK PODEKSCYTOWANY , ŻE AŻ KLIKNĄŁEM ODRZUĆ , ZAMIAST AKCEPTUJ O MÓJ BOŻE OSZALEJE , MOGE SIĘ IŚĆ ZABIĆ. PRAWDOPODOBNIE TERAZ MYŚLE ŻE NIENAWIDZĘ JEJ , A TO NIE PRAWDA
O MÓJ BOŻE , CHANYEOL POMÓŻ MI

Chanster-yeol: Dlatego , słownik nie określa cię durniem bez powodu :)

SunGun-Baekhyun: KOLEŚ , MOŻESZ ZALOGOWAĆ SIĘ NA MOJE KONTO , ZAAKCEPTOWAĆ ZAPROSZENIE I JĄ PRZEPROSIĆ JAKO JA !  BOJE SIĘ , MOJE SERCE BIJE ZA SZYBKO.

Chanster-yeol: Co , nie . Chłopie Taeyeon noona jest jak mała nieszkodliwa wróżka.
  Dlaczego się jej boisz -,-


SunGun-Baekhyun: A CO BY BYŁO , GDYBY SANDARA PARK WYSŁAŁA DO CIEBIE ZAPROSZENIE CO ?

Chanster-yeol:

SunGun-Baekhyun: SANDARA PARK TEŻ JEST MAŁĄ NIESZKODLIWĄ WRÓŻKĄ

Chanster-yeol:

SunGun-Baekhyun:
 

Chanster-yeol: WIĘC DUPKU , WYLOGUJ SIĘ.

___________________________________________________________________________


SunGun-Baekhyun wylogował się.

SunGun-Baekhyun zalogował się..

SunGun-Baekhyun wysłał prośbę dodania go do kontaktów Light ’n’ Taengy

Light ’n’ Taengy zaakceptowała prośbę.

SunGun-Baekhyun rozpoczął rozmowę z Light ’n’ Taengy.

SunGun-Baekhyun: Taeyeon noona

Light ’n’ Taengy: Baekhyun jak mogłeś mnie odrzucić wcześniej? :(

SunGun-Baekhyun:
Wybacz, troche mi odbiło…
                        Jestem takim frajerem, przepraszam LOL

Light ’n’ Taengy: Już dobrze~ Chciałam porozmawiać z całym EXO więc powysyłam im zaproszenia.
Właśnie teraz dodam gigantyczne dziecko - Chanyeola~

SunGun-Baekhyun: Mnie?

Light ’n’ Taengy: Nie, Chanyeola

SunGun-Baekhyun: Oh, no tak chanyeola

Light ’n’ Taengy: Chanyeol odrzucił mnie też…

Light ’n’ Taengy zaprosiła Suhoooo, The 세훈, Angel D.O. i I AM KAI ro rozmowy.

Suhoooo zaakceptował zaproszenie.

The 세훈 zaakceptował zaproszenie.

Angel D.O. zaakceptował zaproszenie.

I AM KAI zaakceptował zaproszenie.


Light ’n’ Taengy: Aww, nikt z EXO-M jest online :(

I AM KAI: Cześć noona

The 세훈: Noona hejoo~

Suhoooo: Noona jak się masz?

Light ’n’ Taengy: Nasz plan jest trochę męczący , ale odpoczywamy tu i tam jak mamy czas :D

Angel D.O.:
Noona dodałaś Chanyeol, jest dostępny.

Light ’n’ Taengy: Tak ,ale odrzucił moje zaproszenie :(

Angel D.O.: Oh serio? Chanyeol?

Suhoooo: Ale Chanyeol nigdy nikogo nie odrzuca LOL

SunGun-Baekhyun: Baekhyun jest debilem.

Angel D.O.: Baekhyun dlaczego nazwałeś sam siebie "debilem" ?

Suhoooo: Chanyeol jest jedyną osobą w EXO która nikogo nie odrzuca ani wyrzuca z
kontaktów więc to troche dziwne.

Light ’n’ Taengy: :( musi mnie nie lubić

SunGun-Baekhyun: OMG NIE, NOONA.

Suhoooo: LOL

Angel D.O.: Jezu Baekhyun , ona nie mówi o tobie więc się nie obrażaj.

Light ’n’ Taengy: OH YAY CHANYEOL DODAŁ MNIE~

Light ’n’ Taengy zaprosiła Chanster-yeol do rozmowy.

Chanster-yeol zaakceptował zaproszenie.

Light ’n’ Taengy: Nasze duże dziecko, Chanyeol~~

Chanster-yeol:

Light ’n’ Taengy: ^_^

The 세훈: lol dlaczego Chanyeol hyung jest taki dziś cichy.

Light ’n’ Taengy: Chanyeolah~~  jak się masz??

Chanster-yeol:

Light ’n’ Taengy: Chanyeol dlaczego się nie odzywasz…

Suhoooo: Ngaw czy nasz Chanyeol jest nieśmiały? hehe

SunGun-Baekhyun:
Nie jestem nieśmiały!

Suhoooo: Nikt o tobie nie gada baekhyun =_=

SunGun-Baekhyun: omg

I AM KAI: Chanyeol hyung nie jest taki zwykle..
                 Jest bardziej jak: “OMG AYO WHADDUP NOONA”

The 세훈: Lol Jongin no wiem o tym
             On brzmi bardziej jak “1+1 TO OKNO LMAO ŁAPIECIE? OMG JAKI JESTEM ZABAWNY"

I AM KAI: LOOOOL

SunGun-Baekhyun: JA WCALE TAK NIE BRZMIĘ WTF

The 세훈: Nie rozmawiamy o tobie Baekhyun.

Light ‘n’ Taengy: :( czy Chanyeol mnie nienawidzi?

SunGun-Baekhyun: Nieeee!

Chanster-yeol: Noona

Light ‘n’ Taengy: CHANYEOL???? :D

Chanster-yeol: BARDZO SIĘ CIESZĘ , ŻE MNIE DODAŁAŚ DO KONTAKTÓW , NIE WIESZ JAK BARDZO :D

SunGun-Baekhyun: BYUN BAEKHYUN NIE

The 세훈: Um baekhyun hyung co z tobą jest dziś nie tak

Angel D.O.: Dokładnie, rozmawia sam do siebie.

Chanster-yeol: PRZEPRASZAM,ŻE ODRZUCIŁEM TWOJE ZAPROSZENIE DWA RAZY. BYŁEM ZBYT PODEKSCYTOWANY
I RĘCĘ MI SIĘ ZBYT TRZĘSŁY.

SunGun-Baekhyun: BYUN BAEKHYUN

Light ‘n’ Taengy: Dwa razy? Wysyłałam ci tylko raz zaproszenie?
                  Ale w porządku Chanyeol~ LOL

Chanster-yeol: TO NIE JEST W PORZĄDKU.

Light ‘n’ Taengy
: Oh

Angel D.O.:

Suhoooo: woh chanyeol wtf

Chanster-yeol: TO GRZECH

Light ‘n’ Taengy: Oh ok

SunGun-Baekhyun: Chłopie, możesz się w końcu zamknąć.

Chanster-yeol:
NIE. JESTEM FANBOYEM TAEYEON. TO JEST GRZECH. NIE ODRZUCASZ
ZAPROSZENIA OD SWOJEGO IDOLA , NIGDY.

I AM KAI:
Myślałem ,że Chanyeol hyung jest fanboyem Sandary Park.

Suhoooo: dokładnie

The 세훈: dokładnie.

Angel D.O.: Dokładnie

SunGun-Baekhyun: Ale, ja jestem

Angel D.O.: Baekhyun nikt się ciebie o nic nie pyta. Jezu Święty.

SunGun-Baekhyun: OMGGG NIE JESTEM BAEKHYUN

Angel D.O.: omg przestań udawać idioty i idź sobie.

SunGun-Baekhyun: NIE JESTEM BAEKHYUN, JESTEM CHANYEOL

Chanster-yeol: NOONA NASTĘPNYM RAZEM JAK SIĘ SPOTKAMY , MOŻESZ MI PODPISAĆ ALBUM I  ZROBIĆ ZE MNĄ ZDJĘCIE?

Light ‘n’ Taengy: Aww Chanyeol jesteś taki uroczy! Oczywiście, że tak! Ale musisz się troche uspokoić. hehe
                              Baekhyun wszystko w porządku?

Chanster-yeol: TAK , WSZYSTKO JEST OKEJ

Angel D.O.: Ona nie pytała ciebie  Chanyeol
                     Oh ok
                O matko , wiem co się dzieje lol

I AM KAI: Ohh zamienili się kontami lol

The 세훈: ale czemu

Suhoooo dodał zdjęcie:



Angel D.O.: Nawet nie zaczynaj suho z tymi twoimi głupimi gifami.

Suhoooo: oh... ok :'(

Light ‘n’ Taengy: O MÓJ BOŻE , TO TAKIE ZABAWNE SUHO :D

Suhoooo: :D YAY KTOŚ W KOŃCU TO LUBI

Angel D.O.: Nie Suho skończ.

Suhoooo dodał zdjęcie:







I AM KAI: LOL KYUNGSOO HYUNG WYGLĄDASZ PRZEZABAWNIE

Angel D.O.: Zabije cię suho. Nawet nie żartuje.

Light ‘n’ Taengy: Oh co do tego , gratulacje z zakończenia szkoły, Sooyoung powiedziała
,że twoje włosy wyglądały dziwnie na twoim zdjęciu , ale byłeś nadal uroczy! Mimo,że reszta gadała ,że wyglądałeś śmiesznie.
              
The 세훈:

Light ‘n’ Taengy:
a no muszę już iść, było miło pogadać z wami~ Chanyeol-ah
pamiętaj musimy następnym razem zrobić sobie zdjęcie.

SunGun-Baekhyun: Nie, nie ze mną, baekhyun

Chanster-yeol: TAK ,ZAPAMIĘTAM TO. OMG NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ
                            chwila nie

Light 'n' Taengy wylogowała się.

SunGun-Baekhyun:

Suhoooo:

Angel D.O.:

The 세훈:
 

I AM KAI: Lol nie zauważyła tego

SunGun-Baekhyun: Byun Baekhyun NIENAWIDZĘ CIĘ TAK BARDZO !!

Chanster-yeol: Ja ciebie też kocham

Suhoooo: lol

1 komentarz:

  1. NAJLEPSZY CHAT EVER! ♥
    Nie mogłam z tego, jak Channie i Bacon zamienili się kontami, a później pisali z nich XD Pierwszy raz chyba Channie nie robił z siebie debila XD

    OdpowiedzUsuń