piątek, 13 grudnia 2013

Czat 27 : Artystka Sulli




Sulli~ zalogowała się.

Sulli~ rozpoczęła rozmowę z BaozZi.

Sulli~: Oppaaaa~

BaoZi:  Sulli~

Sulli~: Tęskniłam za tobą~

BaoZi: Ja za tobą też~

Sulli~: Narysowałam cię~

BaoZi: okej to teraz brzmi troche przerażająco sulli
Sulli~: pokażę ci

BaoZi: lol widziałem inne twoje "dzieła"… nie dziękii

Baozi opuścił rozmowę.
 
Sulli~ rozpoczęła rozmowę z Baozi.


Sulli~: JESTEŚ PODŁY

BaoZi: takie życie dzieciaku

Sulli~: Spójrz na mój rysunek~~


BaoZi: Ale ,jaa nie chcęę

Sulli~ dodała zdjęcie:




BaoZi: Co do ...

Sulli~: ^___^ proszę napisz mi swoją szczerą opinie :>

BaoZi: Szczerą?

Sulli~: Yup!

BaoZi: Jest to najbrzydszy rysunek jaki kiedykolwiek widziałem..

Sulli~: :’(

Sulli~ zaprosiła LayLikesUnicorns do rozmowy.

LayLikesUnicorns zaakceptował zaproszenie.

Sulli~: Lay oppa, Xiumin oppa dokucza mi :(

BaoZi: wtf zapytałaś mnie o szczerą opinię

Sulli~: Narysowałam Xiumina oppa ponieważ za nim tęskniłam, a on powiedział że jest to brzydki rysunek.

LayLikesUnicorns: To nie jest miłe.

Sulli~: Victoria unnie powiedziała że moje rysunki są dobre, smutno mi teraz..

BaoZi: lol albo ma taki gust jak ty , albo jest naprawdę bardzo miłą osobą.

Sulli~: Widzisz, on jest podły.

LayLikesUnicorns: Jestem pewien,że twoje rysunki są piękne a Xiumin jest po prostu podły.

BaoZi: Chłopie ty chyba jej rysunków nie widziałeś

Sulli~: Również ciebie Lay oppa narysowałam, spójrz!

LayLikesUnicorns: Założę sie ,że narysowałaś mnie bardzo przystojnie ^^

Sulli~ dodała zdjęcie:




LayLikesUnicorns:

BaoZi:


LayLikesUnicorns: wow ok

Sulli~: ^_^ przystojnie prawda ?

LayLikesUnicorns: yeah

BaoZi: LOL TY KŁAMCO

Sulli~: Narysowałam również resztę członków exo :) spójrz

LayLikesUnicorns: nie jestem pewien czy chce je zobaczyć, ale spoko lol

Sulli~ dodała zdjęcie:


Sulli~: Kris oppa~
 
Sulli~ dodała zdjęcie:
 

Sulli~: D.O. oppa

Sulli~ dodała zdjęcie:
 

LayLikesUnicorns: Okej , czy one są coraz gorszę , czy tylko to ja mam takie wrażenie. lol

Sulli~: Narysowałam również Suho oppa ^__^

Sulli~ dodała zdjęcie:
 


Sulli~: Oh i Sehun

Sulli~ dodała zdjęcie:
 

Sulli~: i JONGIN

Sulli~ dodała zdjęcie:
 


BaoZi: czy Kai trzyma sushi z łososiem?

Sulli~: ??

Baozi dodał zdjęcie:
 

Sulli~: oh , to jego ręce!

BaoZi: OHHHH WTF TO W OGÓLE NIE WYGLĄDA JAK RĘCE

LayLikesUnicorns: Dobrze sobie poradziłaś Sulli

Sulli~: Aww dzięki Lay oppa! Cóż, muszę już iść , miło mi się z wami gadało.

LayLikesUnicorns: Nam też! Pokażę innym twoje rysunki :)

Sulli~: Awwww dzięki Lay oppa! Do zobaczenia później chłopaki!

BaoZi: Do kiedyś tam dzieciaku.

Sulli~ opuściła rozmowę.

LayLikesUnicorns: Ok Sulli jest utalentowana
                                    ale te rysunki są...

BaoZi: Straszne? Yeah nic już nie mów LOL
             Spójrz co ja stworzyłem.

BaoZi dodał 2 zdjęcia:






LayLikesUnicorns: LMAO
                 Jedyną rzeczą jaką udało jej się narysować to włosy Sehuna lol

BaoZi: Włosy Kai'a wyglądały dobrze , ale jego palce sushi już nie hahaha

LayLikesUnicorns: palce sushi LOL

BaoZi: LOL Artystka Sulli

LayLikesUnicorns: Picasso czy coś

BaoZi: LOL

LayLikesUnicorns: LOL

2 komentarze: